نتایج مطلوب در رقابت های دور رفت لیگ برتر فوتسال تیم صبای قم را در جدول رده بندی مسابقات بالاتر از مدعیان مطرح لیگ به عنوان یکی از شانس های کسب سهمیه فوتسال باشگاه های آسیا معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، تا کنون 9 هفته از دیدارهای دور رفت مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه های کشور سپری شده است ولی با توجه به اینکه جدول مسابقات 13 تیمی است هر هفته یک تیم استراحت می کند و صبای قم نیز در هفته هفتم با قرعه استراحت برخورد کرد و هشت بازی انجام داده است.

صبا تنها تیمی که فراز و نشیب نداشته است

نگاهی به اتفاقات رخ داده در دیدارهای 9 هفته سپری شده از نیم فصل نخست بازی های لیگ دسته برتر فوتسال امسال نشان می دهد که عملکرد نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم صبا در این مسابقات نه تنها فراز و نشیب نداشته بلکه روز به روز قوی تر شدن صبایی ها نشان داد که صدرنشینی آنها می تواند در نهایت به نخستین قهرمانی فوتسال قم در لیگ برتر و صعود صبا به لیگ قهرمانان فوتسال باشگاه های آُیا بیانجامد.

پیروزی در بزرگترین بازی فصل قبل از جام جهانی

نماینده شایسته فوتسال قم در هفته نهم در خانه میزبان بزرگترین بازی هفته بود و طی آن در حضور بیش از 2500 تماشاگر قمی در مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز که ترکیبی از ستاره های فوتسال ایران بود، با نتیجه عجیب هفت بر یک به برتری رسید تا بیش از پیش قدرت خود را برای قهرمانی در این فصل نشان بدهد.
حالا در فاصله چهار هفته تا پایان دور رفت چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور نوبت دیدار صبای قم با حفاری اهواز تیم سوم جدول رده بندی رسیده است تا در مقابل شاگردان قدرت الله باقری قرار بگیرد، دیداری که اول آذر ماه در شهر اهواز برگزار می شود.
در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم صبای قم از هشت بازی با کسب 19 امتیاز رتبه نخست را در اختیار دارد، صنایع گیتی پسند اصفهان با 18 امتیاز در مکان دوم ایستاده است و تیم حفاری اهواز با 17 امتیاز رده سوم را در اختیار دارد و از هفته دهم با سرمربیگری دکتر قدرت الله باقری به ادامه تلاش خود برای قهرمانی در لیگ چهاردهم می پردازد./س
برچسب ها: قم ، صبا ، مدعی قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.