یک کارشناس مسائل هسته‌ای گفت: غرب باید استراتژی فشار و گفتگو را کنار بگذارد و به‌دنبال راه‌حلی برای به نتيجه رسيدن پرونده هسته‌ای ایران باشد چرا که رویکرد فشار و گفتگو نمی‌تواند به سرانجام برسد.

حسن بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست بروکسل با حضور کشورهای عضو 1+5 و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت:‌ دستورکار شرکت‌کنندگان در نشست بروکسل این است که چگونه مذاکره با ایران را از سر بگیرند چرا که مذاکره با ایران امری مهم و حیاتی برای غرب به حساب می‌آید.

وی تصریح کرد: هدف کشورهای عضو گروه 1+5 و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا متوقف کردن فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌اي ایران بوده لذا در تمام نشست‌های خود بر این امر بسیار تاکید می‌ورزند.

بهشتی‌پور در ادامه افزود: غرب باید استراتژی فشار و گفتگو را کنار بگذارد و به دنبال راه‌حلی برای به نتیجه رسيدن پرونده هسته‌ای ایران باشد چرا که رویکرد فشار و گفتگو نمی‌تواند به سرانجام برسد.

 این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: استراتژی اشتباهی که غرب درباره پرونده هسته‌ای ایران پی‌ریزی‌ کرده راه به جایی نمی‌برد لذا غربیان باید در تصمیمات خود تجدیدنظر و راهکاری مناسب را ارائه دهند.
 
 
انتهاي پيام/ 
برچسب ها: آژانس ، ایران ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار