سرمربي سابق تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: اتفاقات و ناكامي هاي هفته گذشته فوتبال ما در تاريخ فوتبال ايران، بي سابقه بود.

حشمت مهاجراني، سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هفته گذشته، تيم ملي فوتسال نوجوانان و بزرگسالان ما شكست خوردند و نتايج بدي كسب كردند كه چنين اتفاقي در تاريخ فوتبال ما بي سابقه بود؛ چون به ياد ندارم كه در يك هفته فوتبال ما اين همه ناكامي را تجربه كرده باشد.

وي افزود: هر 3 اتفاق يعني حذف تيم ملي فوتسال از مسابقات جهاني، حذف تيم ملي جوانان از مسابقات آسيايي و شكست تيم ملي بزرگسالان مقابل ازبكستان، ناگوار بود و جبران آن بسيار سخت است.

تيم هاي فوتسال و جوانان ما مدعي بودند، اما حذف شدند و نتوانستند به مراحل بالاتر برسند، هرچند كه شايستگي رسيدن به نيمه نهايي و حتي فينال مسابقات را داشتند.
باخت تيم ملي مقابل ازبكستان هم تلخ بود. ما مقابل لبنان، كره جنوبي و ازبكستان روي ضربات ايستگاهي مشكل داشتيم و لبنان و ازبكستان از روي همين ضربات به ما گل زدند كه نشان مي دهد روي ضربات ايستگاهي ضعف داريم.

وي در ادامه گفت: اين روزها مي شنوم كه بحث تشكيل مجمع فوق العاده فدراسيون فوتبال و بركناري كفاشيان مطرح شده است. بركناري كفاشيان دست من نيست و دست مسئولين ورزشي مملكت است و آنها هر تصميمي كه بگيرند، به نفع مصالح ملي است و نمي توانم در مورد آن نظر بدهم. من در مورد مسائل فني مي توانم صحبت كنم، اما بحث بركناري كفاشيان مديريتي است و چون تخصصي در مورد مسائل مديريتي ندارم، نمي توانم در اين رابطه اظهارنظر كنم.

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال كشورمان، اظهار داشت: الان موقع عوض كردن كي روش نيست. هرچند مي شنويم كه عده اي بحث كنار گذاشتن وي را مطرح مي كنند، اما چون بازيكنان تيم ملي ما كي روش را باور دارند و همه آنها مي گويند كه كي روش مربي بزرگ و خوبي است، نبايد وي را عوض كنيم. باور داشتن مربي توسط بازيكنان يك فاكتور مهم است و علاوه بر بازيكنان، در حال حاضر مردم و رسانه ها هم كي روش را باور دارند.

وي افزود: شكست ما مقابل لبنان يك حادثه بود، اما خوشبختانه فاصله امتيازات نزديك است و مي توانيم اين فاصله را جبران كنيم. قبل از بازي همه ما مي دانستيم كه ازبكستان تيم خوبي است. شكست مقابل ازبكستان فاجعه بود، چون كار ما را خيلي سخت كرد، اما مي توانيم اين فاصله كم را جبران كنيم.

مهاجراني در پايان گفت: من به صعود تيم ملي كشورمان به جام جهاني اميدوار هستم. همه علاقمندان و اهالي فوتبال كشورمان، به صعود تيم ملي به جام جهاني اميدوار هستند و فقط بايد آرامش خودمان را حفظ كنيم و اتحاد و همبستگي داشته باشيم تا به جام جهاني صعود كنيم.

وي گفت: ما 3 بازي سخت در پيش داريم، اما توانايي صعود به جام جهاني را داريم. بازي هاي ما در قطر و كره جنوبي خيلي سخت خواهد بود، اما چاره اي نداريم و بايد با تمام توان بازي كنيم تا نتايج لازم را بگيريم. البته يك بازي خانگي هم مقابل لبنان داريم كه بايد اين بازي را ببريم و با توجه به نتايجي كه مقابل قطر و كره جنوبي كسب خواهيم كرد، راه صعودمان به جام جهاني را هموار كنيم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار