وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با رمضان عبدالله آمادگی خود را برای سفر به غزه اعلام کرد و از آمادگی جمهوری اسلامی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه در زمینه دارو و غذا به مردم غزه خبر داد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در تماس تلفنی روز جمعه علی‌اکبر صالحی با رمضان عبدالله از رهبران جهاد اسلامی فلسطین، آخرین وضعیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

صالحی در این گفتگوی تلفنی ضمن ابلاغ تسلیت دولت جمهوری اسلامی ایران به خانواده شهدا حملات اخیر در فلسطین و آرزوی موفقیت و پیروزی برای مردم فلسطین و تجلیل از تلاش‌های مقاومت، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تداوم حمایت‌های سیاسی و کمک‌های انسان دوستانه به ویژه در زمینه دارو و غذا اعلام کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین آمادگی خود را به منظور سفر به غزه و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اعلام کرد.

رمضان عبدالله نیز در این تماس تلفنی ضمن تبیین آخرین تحولات و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: پس از خدای متعال ما از حمایت‌های ارزنده معنوی، سیاسی و انسان‌دوستانه ایران برخوردار بوده‌ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: صالحی ، ایران ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار