مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پاسخ موشکی حماس به حملات کور موشکی تل آویو "عزتمند" است، گفت: فلسطینی ها امروز مصمم، با قدرت و بسیار جدی از موجودیت و آرمانهای خود دفاع کرده و شرایط جدیدی را در منطقه پدید آورده اند.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعی-امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساکنان بی دفاع نوار غزه در سه روز اخیر گفت: پاسخ قاطع و کوبنده مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) اندک موجودیت باقیمانده اسرائیل را از بین خواهد برد.

وی در ادامه، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را از عوامل زمینه ساز قدرت گیری حلقه مقاومت در برابر رژیم جعلی صهیونیستی دانست و افزود: موقعیت رژیم صهیونیستی در گذشته به گونه ای بود که خود را قدرت برتر منطقه می دانست و همین عامل سبب می شد تا برخی دولت ها و حکومتهای مرتجع در پی سازش با این رژیم نامشروع باشند اما اکنون این رژیم با واکنش هایی از جانب فلسطینیان مواجه شده است که غیرقابل پیش بینی و تصور است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه موقعیت امروز رژیم صهیونیستی در مقایسه با گذشته تفاوت بسیاری کرده است، تصریح کرد: فلسطینی ها مصمم، با قدرت و بسیار جدی از موجودیت و آرمانهای خود دفاع کرده و شرایط جدیدی را در منطقه پدید آورده اند.

وی پاسخ موشکی حماس به حملات کور موشکی تل آویو را "عزتمند" توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی امروز دیگر از مصونیت نظامی برخوردار نیست و می داند که نمی تواند به صورت یکجانبه اقدامی علیه مقاومت داشته باشد.

سردار جوانی در پایان مجموعه تحولات منطقه را به نفع جبهه مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: امروز همگان شاهدند که روز به روز عرصه بر رژیم صهیونیستی تنگ تر می شود، چرا که آنها دچار اشتباه بزرگی شده اند و با پاسخ کوبنده ای که از مقاومت فلسطین دریافت می کنند اندک موجودیت خود را نیز از دست خواهند داد.
انتهای پیام/س2
برچسب ها: اسرائیل ، غزه ، تل آویو ، جوانی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار