سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با سپاهان حنیف عمران زاده ، جانواریو و کیانوش رحمتی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در حاشیه تمرین امروز استقلال افزود: فکر می کن شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم باشیم زیرا هر دو تیم بازیکنان خوب و تماشاچیان پر شوری در اختیار دارند و این دو مقوله به زیبا شدن بازی کمک می کند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومان تیم تصریح کرد: حنیف عمران زاده ، جانواریو و کیانوش رحمتی را به خاطر مصدومیت در بازی با سپاهان در اختیار نخواهیم داشت و از دست فریدون زندی و توزی نیز کار را برای تیم سخت کرده است .
وی در خصوص مصدومیت جباری گفت: مجتبی جباری پس از پشت سرگذاشتن مصدومیتش به خاطر بارندگی و لغزندگی زمین به دستور پزشکان در سالن زیر نظر مربی بدنساز تمرین می کند.
وی درادامه در مورد مصدومیت جانواریو نیز اضافه کرد: جانواریو در حال حاضر زیر نظر نوروزی در حال درمان و فیزیوتراپی است و در مورد محرومیت یا جریمه این بازیکن بعد از رفع مصدومیتش و با نظر مدیرعامل تیم تصمیم گیری خواهد شد.
ماجدی در مورد عماد رضا نیز افزود:عمادرضا در حال حاضر مشکل مالیاتی دارد و ابتدا باید مشکلش را با تیم سابقش حل کند و سپس ما در مورد وی تصمیم گیری خواهیم کرد.
وی در مورد حضور مجیدی در استقلال خاطرنشان کرد: مجیدی از ستارگان باشگاه استقلال است و یکی از اصول باشگاه استقلال توجه و بزرگداشت ستارگانش است ولی باشگاه تا نیم فصل نمی تواند به جذب بازیکن بیاندیشد و باید تا نیم فصل صبر کنیم./ق
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار