خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) در گزارشي از ادامه عمليات ارتش در تعقيب گروه هاي مسلح تروريستي، اعلام کرد نيروهاي ارتش شمار زيادي از شورشيان مسلح را در حومه شهرهاي دمشق، ديرالزور و حلب از پاي در آوردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ يگاني از ارتش سوريه با تعقيب تروريستهاي فراري در محدوده شهر حرستا در هشت کيلومتري  شمال شرق دمشق، شمار زيادي از آنها را کشتند و يا دستگير کردند.شماري از تروريستهاي شرور وابسته به گروهک موسوم به فتح الاسلام که ميان مردم

ترس و نگراني ايجاد مي کردند، در ميان کشته شدگان ديده مي شوند.درمنطقه تضامن در جنوب شهر دمشق نيز نيروهاي ارتش با گروه هاي تروريستي درگير شدند و شمار زيادي از آنها را دستگير کردند و شماري از آنان هم کشته شدند و تعدادي اسلحه به غنيمت گرفته شد.

همچنين نيروهاي ارتش در عمليات تعقيب تروريستها در اين منطقه ، يک بيمارستان صحرايي را شناسايي کردند و تجهيزات پزشکي زيادي را که افراد مسلح از مراکز پزشکي به سرقت برده بودند، به غنيمت گرفتند.

برپايه اين گزارش، ارتش سوريه در عمليات تعقيب شورشيان مسلح در شهرهاي مرزي ديرالزور و البوکمال در شرق سوريه، آنها را از پاي درآورد.

در شهر حلب واقع در شمال سوريه نيروهاي ارتش در عملياتي، ساختمان اداري شرکت واردات خودرو در سوريه و ساختمان هاي اطراف آن را از وجود افراد مسلح پاکسازي کردند و در منطقه المرجه شهر حلب با گروهي از افراد مسلح درگير و ضمن بازداشت همه افراد اين گروه، خودروي مجهز به تيربار سنگين آنان را منهدم کردند. به گزارش سانا ، يکي از تروريستهاي کشته شده تبعه سودان و ديگري ليبيائي است.

برچسب ها: سوریه ، ارتش ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار