سركرده باند سرقت هاي حرفه اي حشام در مشهد دستگير و به ارتكاب 6 فقره سرقت اعتراف كرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام از بازار فروش دام در جاده قديم قوچان( حوالي مشهد) و مراجعه مالباختگان به پايگاه غرب پليس آگاهي استان تحقيقات وسيعي آغاز و كارآگاهان با بررسي هاي دقيق و علمي چهره فرضي يكي از سارقان را ترسيم و او را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند.
سرهنگ حسين بيدمشكي افزود: در تحقيقات بعدي پرونده مشخص شد فرد مورد نظربين ساعات 6الي 7صبح هر چند وقت يك بار با مراجعه به بازار دام به منظور خريد گوسفند با يك دستگاه خودرو پرايد به بازار فروش دام مراجعه و با جلب اعتماد فروشندگان اقدام به خريد چند راس گوسفند مي كند و سپس طبق نقشه از فروشنده دام مي خواهد كه گوسفندان را درصندوق عقب پرايد بگذارد و به بهانه جابجاكردن خودرو از محل فروش دام متواري مي شود. 
وي گفت: پليس اين سارق 40 ساله كه محمود نام دارد را درمحدوده بازار فروش دام دستگير و تحقيقات از او آغاز شد. 
متهم كه در برابر شواهد و ادله غير قابل انكار قرار گرفته بود به ناچار همدستان خود را معرفي و اعتراف كرد تاكنون در ارتكاب 6 فقره سرقت 12 راس گوسفند را به سرقت برده است.  
رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اشاره به اين مطلب كه احتمال افزايش تعداد سرقت ها متصور است گفت  شهرونداني كه به اين شيوه مورد سرقت واقع شده اند مي توانند هر چه سريع تر براي پي گيري شكايت خود به پايگاه غرب  پليس آگاهي واقع در كلانتري قاسم آباد مشهد مراجعه كنند./ف

برچسب ها: سارقان ، احشام ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار