فرمانده انتظامي شهرستان شفت استان گيلان از بر ملا شدن راز قتلي پس از 43 سال در اين شهرستان خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ پاسدار فرداد فكوري فرمانده انتظامي شهرستان شفت استان گيلان  در تشريح اين خبر گفت: در پي نزاع خانوادگي بين دو برادر 61 و 72 ساله، راز قتلي كه در سال 1348 يعني 43 سال قبل در يكي از مناطق روستايي شهرستان شفت رخ داده بود، بر ملا شد.
سرهنگ فكوري افزود: در پي شكايت فردي 45 ساله مبني بر اينكه دايي وي به وي گفته تاكنون كه به شما گفته بوديم پدرت در قديم كه تو كودك يك و نيم ساله بودي در جنگل گم شده واقعيت نداشته بلكه برادر بزرگ ما او را كشته و در دل جنگل در گودالي حفر كرده است. 
فرمانده انتظامي شفت گفت: در پي اين گزارش با هماهنگي دادستان شهرستان فرد متهم كه اكنون 72 سال دارد دستگير و در بازجويي هاي پليسي و همچنين در مواجهه با بستگان درجه اول مقتول كه به نوعي مطلع از موضوع بودند لب به سخن گشود و عنوان داشت: به دليل اختلافات خانوادگي با تبر دامادش را كشته است.
فكوري بيان داشت: اين شخص در بازجويي هاي پليسي گفته است كه دامادش را ابتدا چند روزي در پشت منزلش در داخل مزرعه دفن كرده و متعاقب آن پس از چند روز با همكاري برادرش او را از زير خاك در آورده و در داخل جنگل به خاك سپرده است.
سرهنگ فكوري افزود: با توجه به گذشت زمان شناسايي محل دقيق دفن جسد توسط متهم امكان پذير نبوده، ولي تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان شفت استان گيلان در پايان ياد آور شد، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد./ف
برچسب ها: گیلان ، کشف ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار