يداله كارگر پيشه، مدير فني تيم واليبال شهرداري اروميه گفت: بازي شب گذشته مقابل سايپا را تنها به جنگندگي بازيكنان جوان و با انگيزه حريف واگذار كرديم.

يداله كارگر پيشه مدير فني تيم واليبال شهرداري اروميه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ما در حالي ست پنجم را به حريف واگذار كرديم كه شش بر 11 از آنها جلو بوديم ولي در برابر سرويس هاي خوب و دفاع حريف نتيجه را واگذار كرديم.

وي تصريح كرد: با وجود آنكه تركيب تيم سايپا را بازيكنان جوان و گمنام تشكيل مي دهند اما آنها از انگيزه بسيار بالايي برخوردارند، آنا نشان دادند كه در مسابقات ليگ برتر اسن بازي نمي كند بلكه تلاش و هم دلي عامل اصلي برد خواهد بود.

وي گفت: در مجمموع ما از نبود يك بازيكن در پست دريافت كننده قدرتي دچار ضعف و مشكل هستيم، در حال حاضر سعيد مصطفي وند سرعتي زن تيم هم دچار مصدوميت است و ما نمي توانيم به نحو مطلوب از وي استفاده كنيم.

وي در خصوص وضعيت "احسن اله شيركوند" ليبروي تيم شهرداري اروميه اظهار داشت: وي در ست چهارم وقتي كه چهار بر پنج از حريف جلو بود به سوت داور اعتراض كرد، اعتراضات زياد وي و حركات غير ورزشي او باعث شد تا داور ابتدا اقدام به دادن كارت زرد وسپس كارت قرمز به شيركوند كند.

كارگرپيشه در مورد محروميت شيركوند اظهار داشت: هنوز در خصوص محروميت اين بازيكن هيچ نامه اي از سوي سازمان ليگ به باشگاه ارائه نشده است، اما اميدوارم مسئولان فدراسيون محروميت وي را تا پايان فصل در نظر نگيرندو در صورت طولاني بودن محروميت ما مجبور هستيم از ليبروي جوان تيم در مسابقات استفاده كنيم.

وي يادآور شد: در بازي شب گذشته وقتي شيركوند از زمين اخراج شد، دريافتهاي ماهر 2ساعد مي زدند و سرعتي ها هم در زمين تا پايان ديدار ماندند به دليل مصدوميت بازيكنان يار تعويضي هم نداشتيم.

گفتني است: تيم واليبال سايپا توانست در هفته ششم مسابقات ليگ برتر واليبال با نتيجه سه بر 2 در مجموعه ورزشي انقلاب كرج تيم شهرداري اروميه را مغلوب خود كند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار