رئیس شورای اسلامی شهر قم بر لزوم توجه هرچه بیشتر به مشارکت و ظرفیت های مردمی در برنامه ریزی های سازمان ها و نهادها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمين آتش زر با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی برای وجود برنامه ریزی در شهرداری همین تعدد وظایف است، گفت: برخلاف بسیاری شعارها باید بپذیریم که در بسیاری مواقع مشارکت مردمی را در برنامه ریزی ها لحاظ نمی کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: مردم در هرزمانی که وارد یک موضوعی شوند و مشارکت داشته باشند معجزه می‌کنند و بسیار موثر خواهند بود.علاوه بر خدمات عمرانی و فنی، باید در زمینه های فرهنگی نیز برنامه ریزی داشت.
وی اظهار داشت: معمولا برنامه ریزی های مدیریت شهری در زمینه های خدمات فنی و عمرانی است اما برنامه ریزی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز باید به دقت لحاظ شوند.
حجت الاسلام والمسلمين آتش زر تاکید کرد: امروز کشور ما در شرایط حساسی قرار گرفته است و وارد جنگی تمام عیار شده ایم، دشمنان از هر ابزاری برای اعمال فشار استفاده کرده اند و آخرین حربه آن ها ابزار اقتصادی است.
وی گفت: اگر مردم و مسئولان با یکدیگر همکاری داشته باشند یقینا این چالش به فرصت تبدیل خواهد شد و امیدواریم در سال جدید به گونه ای برنامه ریزی شود که به اهداف خود برسیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.