فيلمبرداري فيلم سينمايي "تتل و راز صندوقچه" به كارگرداني وحيد گلستان و بازي حديث فولادوند و عليرضا خمسه به زودي آغاز مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ فيلم برداري سينمايي "تتل و راز صندوقچه" كه نخستين همكاري مشترك فارابي و وزارت آموزش و پرورش پس از پيروزي انقلاب اسلامي محسوب مي شود به زودي در تهران و رامسر آغاز خواهد شد.



فيلم نامه فيلم سينمايي "تتل و راز صندوقچه" كه به صورت رئال و انيميشن توليد مي شود به طور مشترك توسط وحيد گلستان و منصور غلامي به تحرير در آمده است.



بنابراين گزارش؛‌فيلم برداري اين فيلم كه در ژانر كودك و با فضاي فانتزي است در شهرهاي تهران، تنكابن، رامسر و چابهار صورت مي گيرد.
براساس اخبار اعلام شده قرار بود؛ پس از پايان گرفتن پيش توليد اين فيلم، فيلم برداري طبق برنامه ريزي صورت بگيرد و بلافاصله پس از پايان بيست و ششمين جشنواره بين المللي فيلن هاي كودكان و نوجوانان آغاز شود.



همچنين؛‌ تاكنون حضور بازيگراني چون حسن معجوني، رضا فيض نوروزي، نادر سليماني، عليرضا خمسه، حديث فولادوند و مهران احمدي در اين فيلم سينمايي به كارگرداني وحيد گلستان و تهيه كنندگي سعيد هاشمي قطعي شده است.



لازم به ذكر است؛‌ موضوع اين فيلم درباره بزغاله اي است كه با اشتباه خود موجب بروز يك سري مشكلات براي خود وديگران مي شود و تنها كسي كه مي تواند اين مشكلات را برطرف كند خودش است.





گفتني است؛‌ تاكنون حضور برخي عوامل فيلم همچون كارگردان "وحيد گلستان"، مدير فيلم برداري "مرتضي غفوري"، طراح گريم نويد "فرح مرزي"، و تهيه كننده "سعيد هاشمي" در اين مجموعه قطعي است. /ص
برچسب ها: فیلم ، تتل ، رازصندوقچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار