من در رابطه با اكران بد " اختاپوس" به دليل همزماني با چهار فيلم كودك ديگر با توجه به ويژگي هاي منحصر اين فيلم براي جذب مخاطب پاسخ مي خواهم.

به گزارش خبرنگار حوزه  راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ بيست و دومين نشست رسانه فيلم هاي ايران به فيلم "اختاپوس" به كارگرداني سيدجواد هاشمي اختصاص داشت كه امروز با حضور، محمدرضا شريفي نيا، ترلان پروانه، سعيد مجتهد زاده(كارشناس مجري)، بهنام صبوحي (آهنگساز) به نقد و بررسي پرداختند.
"سيد جواد هاشمي" كارگردان "اختاپوس" در خصوص فروش غير قابل باور اين فيلم خود در روزهاي اخير اظهار داشت: نقدهايي در خصوص "اختاپوس" در روزنامه ها و سايت هاي مختلف نوشته شده كه هيچ كدام به نفع و ضرر كار نبوده ولي در خصوص فروش فيلم به دليل اكران بد آن ناراضي هستم.
وي افزود: همزمان با اكران "اختاپوس" چهار اثر سينمايي كودك اكران شدند و ما نمي توانيم به شوراي صنفي حرفي بزنيم.
هاشمي ادامه داد: دوشنبه هفته گذشته در شوراي صنفي هم مطرح شد كه اين فيلم منحصر به فرد است و ما بايد از آن حمايت كنيم ومن گفتم چرا اين حمايت انجام نشده و"حبيب كاووشي" و "سيد ضياء هاشمي" هيچ جوابي ندادند ولي من از آنها پاسخ مي خواهم.
 هاشمی افزود: اکران چند فیلم کودک همزمان با یکدیگر ناآگاهانه است و باید بگویم من هیچوقت بر علیه این دو فرد حرف نزدم.
هاشمی با اشاره به اکران فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" گفت: به شورای صنفی گفتم که چرا "کلاه قرمزی و بچه ننه" را برنداشته و گفتند که " ایرج طهماسب" گفته " این بچه را بگذارید باشد" و من معني آن را نمي‌فهم.
این بازیگر ادامه داد: اکران " کلاه قرمزی و بچه ننه" شش ماه قبل آغاز شد در صورتی که " اختاپوس" جلوتر از آن آماده اکران بود.
وی با بیان این مطلب که من شهید سینمایی ایران هستم، اظهار داشت: اگر قول ها را روی زمین بگذارند در آن زمان مانند " فراستی" حرف هایی می زنم که تا امروز نگفته ام.
وی ادامه داد: ما تنها سر تعظیم جلوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرود می آوریم ولی نمی دانم شورای صنفی چرا در مقابل مسائلی تصمیم می گیرد که به آن مربوط نیست.
همچنین؛ " محمد رضا شریفی نیا" گفت: همه جوره برای این پروژه زحمت کشیدیم و بزرگترین نقد من به دولت عدم حمایت های آن است.
وی ادامه داد: هاشمي با بضاعت مالی خودش این کار را ساخت  ولی از عدم حمایت ها در سینما ناراضی هستم.
وی افزود: " اختاپوس" باید عید به جای" فیتیله ای ها و ماه پیشونی" اکران می شد ولی متاسفانه مسئولان مختلفی تصمیم گیرنده اکران فیلم ها هستند./ص
برچسب ها: اختاپوس ، اکران ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.