ايفاي نقش "شهيد حسن باقري" به دليل شخصيت شناخته شده اين شهيد بزرگوار كاري دشوار و حساس بود.

مهدي زمين پرداز، بازيگر نقش "شهيد حسن باقري" در مستند "آخرين روزهاي زمستان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: اولين برخوردي كه در مواجه با نقش "حسن باقري" داشتم يك نوع ترس بود كه اين موضوع كار را دشوار مي كرد زيرا اكثر مردم با شخصيت اين شهيد بزرگوار آشنا بودند و از طرفي امكان هيچ دخل تصرفي در نقش وجود نداشت.
وي ادامه داد: شهيد "حسن باقري" براي من نماد اعتماد به نفس، فكر و انديشه است زيرا اين فرمانده بزرگ دفاع مقدس براي هر كاري برنامه ريزي مي‌كرد و از ايمان قوي برخوردار بود.
زمين پرداز تصريح كرد: از اين رو وقتي قبول كردم كه نقش "حسن باقري" را در مستند آخرين روزهاي زمستان بازي كنم از اعتماد به نفس و ايمان اين شهيد بزرگوار بهره گرفتم.
بازيگر نقش "حسن باقري"، گفت: وقتي خواستم اين نقش را ايفا كنم امكان تغيير در ژانر اين شخصيت وجود نداشت و از طرفي اين فرمانده جنگ تاثير بسزايي در دفاع مقدس داشته است در نتيجه ويژگي هاي شخصيتي شهيد "حسن باقري" از نظر روحي و رواني در شخصيت من هم تاثيرگذار بوده است.
وي بيان كرد: مستند "آخرين روزهاي زمستان" به دليل صداقت اعضاي گروه و همچنين تحقيق و پژوهشي كه نويسنده و كارگردان اين كار داشتند از جمله فيلم هاي فاخر دفاع مقدس شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار