سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، در آستانه دیدار دوستانه تیمش مقابل هلند ، سرمربی این تیم را بسیار ناموفق توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دیلی تلگراف، یواخیم لو در جواب به کنایه های سرمربی تیم ملی فوتبال هلند، وی را ناموفق و صحبت هایش را بی اهمیت خواند.

یواخیم در این ارتباط گفت: تنها تجربه مهم نیست و یک سرمربی باید تجربه صعود به مراحل بالا در تورنمنت های طلائی فوتبال چون جام جهانی را نیز داشته باشد تا بتوان او را موفق خواند در نتیجه می توان فهمید که چون موفق عمل نکرده چرا که نتوانسته تا به حال مدارج بالائی برای تیمش کسب کند.

این صحبت های یواخیم در پاسخ به صحبت های اخیر سرمربی هلند، لوئیس فنگال است که یوآخیم لورا ناکارآمد خوانده بود.

این صحبت ها در حالی است که تیم های ملی کشورهای آلمان و هلند رقیبان دیرینه دیگر محسوب می شوند و امشب نیز به دیدار یکدیگر خواهند رفت. تیم ملی آلمان کمی دست و پا شکسته به این دیدار می رود چرا که 8 بازیکن اصلی اش را در اختیار نداد.

از جمله بازیکنان کلیدی که تیم یواخیم لو باید بدون آنها سر کند می توان به نام های گومز، اوزیل، سامی جزیرا، میدوسلاوکلوزه، شوان اشتایگلر، بواتنگ و باداشت اشاره کرد که در واقع اصلی ترین و کلیدی ترین بازیکنان این تیم نیز محسوب می شوند.

از قرار معلوم این دیدار فرصتی خواهد بود که این سرمربی بتواند از بازیکنان نیمکت نشینی که تا به حال رخصت نقش آفرینی در ترکیب اصلی را نداشته اند بهره بگیرد.

یواخیم لو در ارتباط با عملکرد اخیر تیمش مقابل تیم ملی سوئد مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت اما هم چنان ازعملکرد خود دفاع می کند.

وی در این ارتباط گفت: شیوه ما همچنان تهاجمی خواهد بود اما این بدین معنی نیست که نظم خط دفاعی را بر هم بزنیم. این تیم در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در مقابل سوئد تا 60 دقیقه اول با 4 گل از تیم حریف جلو بود اما در 30 دقیقه پایانی با 4 گل خورده دیدار به تساوی کشیده شد.

با این حال یواخیم لو معتقد است تیم ملی کشور آن از لحاظ تکنیک و تاکتیک های فردی و تیمی در رده تیم های بزرگ و قدرتمندی چون اسپانیا، برزیل و آرژانتین قرار دارد.

گفتنی است سال گذشته دیداری هم چنین بین آلمان و هلند در شهر هامبورگ آلمان برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به سود میزبان به پایان رسید./آق

برچسب ها: هلند ، آلمان ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار