مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط تیم ملی نسبت به بازی با لبنان عوض شده و تیم ملی یک تکانی خورده است.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من تیم ملی یک تکانی خورده است بعد از شکست مقابل لبنان گفتم که هیچ بازیکنی نمی خواهد بد بازی کند اما الان شرایط تیم ملی عوض شده چون خود بازیکنان تیم ملی هم فهمیده اند که شرایط خوبی در جدول نداریم انشااله مقابل کره جنوبی نتیجه خوبی بگیریم چون این اتفاق به نفع کل فوتبال ما است.

وی افزود: کره جنوبی تیم خوبی دارد و همیشه فوتبال سرعتی با پاس های کوتاه را در دستور کارش قرار داده است کره جنوبی همواره خودش را در شرایط ایده آل نگه می دارد اما تیم ما همیشه مقابل آنها اعتماد به نفس بالایی داشته و اميدوارم با حمایت هواداران بتوانیم کره را در ایران شکست بدهیم چون این بازی برای ما خیلی مهم و سرنوشت ساز است.

مدافع سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: مهمترین عامل برای پیروزی مقابل کره جنوبی یکدلی و روحیه تیمی است بچه های تیم ملی الان نیاز به روحیه دارند تا با اعتماد به نفس بالا به مصاف کره جنوبی بروند و بتوانند آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.

وی تصريح کرد: کی روش در مطبوعات و رسانه ها با اعتماد به نفس خاصی از پیروزی مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی حرف زده که این اتفاق بسیار خوبی برای تیم ملی است وقتی نفر اول تیم ملی این طوری از برد حرف می زند، بچه های تیم ملی هم از او الهام می گیرند و با اعتماد به نفس کامل مقابل حریف قرار خواهند گرفت.

پاشازاده اظهار داشت: حمایت مردم از تیم ملی در این دیدار خیلی مهم و تاثیرگذار است و مطمئنا انرژی و انگیزه بازیکنان تیم ملی را افزایش می دهند ایرانی ها همیشه در روزهای سخت پشت هم هستند و الان هم برای تیم ملی ما روز سختي به حساب مي آيد همه باید پشت هم باشیم و از تیم ملی حمایت کنیم تا مقابل کره جنوبی نتیجه بگیریم.

وی افزود: این روزها از کی روش انتقاد می شود که چرا وقتی علی کریمی در پرسپولیس بازی نمی کند، به تیم ملی دعوت شده است یک سری مسائل است که در قالب چارچوب قرار نمی گیرد و فقط سرمربی تیم این مسائل را تشخیص می دهد در آلمان هم چنین اتفاقی افتاد و در یک مقطع کلوزه و پودولسکی در بایرن بازی نمی کردند اما به تیم ملی دعوت شدند، بازی کردند و گل هم زدند همان زمان یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت که کلوزه و بودولسکی در تاکتیک من جای گرفته اند و نمی توانم این قدر سریع بازیکنانی را جایگزین آنها کنم.

مدافع سابق تيم ملي ايران خاطرنشان کرد: علی کریمی اگر در بازی با کره جنوبی چیزی را ثابت کند دیگر کسی جلودارش نخواهد بود البته علی بارها و بارها خودش را ثابت کرده است و نیازی به ثابت کردن چیزی ندارد اما این بازی برای او خیلی مهم است و مطمئن هستم انگیزه بسیار بالایی دارد.

پاشازاده  گفت: به نظر من کی روش کار خوبی کرد که کریمی را به تیم ملی دعوت کرد در واقع سرمربی تیم ملی ریسک کرده و اگر ریسک او جواب ندهد انتقادات زیادی علیه او مطرح می شود اما در مجموع کی روش کار درستی کرده و من هم اگرجای کی روش بودم چنین ریسکی می کردم و کریمی را به تیم ملی دعوت می کردم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار