تمام دیابت ها وابسته به آنفولانزا هستند

ویروس آنفولانزا همیشه آغازگر آنفولانزا است و کشف این موضوع به پزشکان کمک می کند تا برای جلوگیری از شیوع آنفولانزا اقدامات اساسی را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از ساینتیست نیوز دیابت بیماری است که سلول ها نمی توانند قند را از خون بگیرند که این مربوط به رژیم غذایی غلط و شیوع ناصحیح زندگی است و این فرم از بیماری در سراسر جهان رایج شده است.

از عوامل دیگر وقوع زلزله زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن سلول های لوزالمعده را از انسولین تولید میکند را از بین می برد.

آنفولانزا در سلول های پانکراس باعث تولید مجموعه ای از مواد شیمیایی التهابی می شود که در نهایت منجر به دیابت نوع 1 می شود.

دانشمندان طی آزمایش هایی که روی موش ها انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که تمام موش هایی که مبتلا به آنفولانزا می شوند در نهایت دچار بیماری دیابت می شوند.

پیشگیری از آنفولانزا در بیماران دیابتی بسیار اهمیت دارد


وجود هر نوع عفونت در بدن فرد دیابتی کنترل قند خون او را با مشکل مواجه می کند و احتمال داشتن قند خون بالا در طول روز را افزایش می دهد.

ویروس آنفولانزا در مکان عمومی وجود دارد و لازم است بعد از خروج از محیط های آلوده حتما دست های خود را بشوییم و بهداشت را در اماکن عمومی رعایت کنیم./ح
برچسب ها: دیابت ، آنفولانزا ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.