یک میلیارد و 176 میلیون ریال وام ضروری به کشاورزان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رییس اداره تعاون روستایی ابهرگفت: اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر با تحت پوشش قرار دادن 13 شرکت تعاونی روستایی، یک اتحادیه تعاونی روستایی، یک تعاون روستایی زنان الزهراء ، 3 شرکت تعاونی کشاورزی فعال،با 40 فروشندگی مواد نفتی، 35 واحد فروشگاه ، 4 واحد صندوق اعتباری و توزیع اقلام معیشتی اقدام به ارایه خدمات کرده است.

نوروزی پرداخت وامهای فنی اعتباری را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد وافزود: سرمایه در گردش و خرید و فروش محصولات کشاورزی به صورت توافقی و توزیع نهادههای کشاورزی کود و سموم و خرید و توزیع مواد سوختی کشاورزی و نیز انجام حسابرسی، آموزش اعضا، از اقدامات بارز اداره تعاون روستایی شهرستان ابهر محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: تجهیز فروشگاه‌های مصرف و توزیع اقلام ضروری و معیشتی روستاییان به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال، خرید و توزیع مواد نفتی به مقدار 6 میلیون و 233 هزار لیتر، خرید و توزیع انواع کود شیمیایی و خرید و فروش انواع محصولات کشاورزی به مقدار 4500 تن از کارهای شاخص این ارگان است.

رییس اداره تعاون روستایی ابهر خاطر نشان کرد: آموزش ارگان و کارکنان شرکت به تعداد 50 نفر، انجام مجامع عمومی عادی و فوق‌العاده به تعداد 6 مورد و ایجاد واحد بوجاری گندم و حبوبات به تعداد 2 مورد از کارهای انجام شده این اداره به شمار می‌آید./س

برچسب ها: وام ، کشاورزان ، ضروری ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.