یک عضو هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سامانه مهم با هدف خدمات هر چه مطلوب تر و با حداقل هزینه به خانواده تحت پوشش سازمان فعالیت خود را به صورت پیشرفته تر از سر می گیرد.

عزیز دولتخواه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سامانه 142 در سه فاز راهنمایی و مشاوره، پیگیری شکایات و نظرات و ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان، فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: طی مطالعات میدانی صورت گرفته عمده ترین نقطه برخورد و تماس و یکی از مطالبات اصلی خانواده تحت پوش تامین اجتماعی در بحث درمان است، از برجسته ترین اهداف در سامانه توسعه یافته 142، موضوع صرفه جویی و مکانیزه کردن سیستم های ارتباطی با مخاطبان و افزایش کیفیت هر چه بیشتر خدمات است.

وی تصریح کرد: سازمان با تحت پوشش قرار دادن، 330 مرکز درمانی و 70 بیمارستان به صورت مستقیم، در جهت تسهیل در ارائه خدمات درمانی و با کمترین هزینه ممکن، سیستمی متمرکز تعبیر نمود که طی آن خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی، قادر خواهند بود از طریق تلفن نوبت و زمان انجام عملیات درمانی خود را پیگیری و استعلام نمایند و با جزئی ترین اطلاعات اعم از تاریخ و محل مراجعه و به صورت مشخص از نام پزشک معالج خود نیز آگاه شوند.

عزیز دولتخواه افزود: غالب افراد تحت پوشش سازمان با مشکلاتی مواجهند و هدف تامین اجتماعی بر این است که در جهت خدمت خالصانه و بدون ادعا به مردم، گام های هر چه بهتری بردارد./ل

برچسب ها: هزینه ، بیمارستان ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار