مربي دروازه بان تيم ملي فوتسال كشورمان گفت: تيم ملي كشورمان از لحاظ فني عملكرد خوبي داشت تنها مشكل تيم گل نزدن بود كلمبيا مقابل ايران براي مربي اين تيم رويا بود.

امير فراشي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: باخت  ايران در مقابل كلمبيا براي مربي اين تيم رويا بود و با عملكرد خوب بازيكنان هيچ كس فكر نمي‌‌كرد كه ايران پيروز نشود و تنها مشكل تيم ما اين بود كه در گلزني ناكام بوديم بازيكنان تيم براي كسب نتيجه از هيچ تلاشي فرو گذار نكردند اما شانس با ما يار نبود.

وي افزود: فوتسال جهان در حال پيشرفت است پس كسب نتايج بهتر در آينده ملزم توجه بيشتر به اين رشته مي باشد و در موقعيتي كه تمام كشورها براي بهبود در رشته هاي ورزشي تلاش مي كنند نمي توان رقيبي را ضعيف خواند و روي كاغذ نتيجه را پيش بيني كرد.

فراش در خصوص عملكرد كادر فني بيان كرد: صانعي و خسوس تمام جهات فني را براي عملكرد بهتر تيم در نظر گرفتند .
خسوس نيز به عنوان يك فشار در كنار صانعي حضور داشت كه گمان مي‌كنم نظرات كارشناسي وي از سطح بالايي برخوردار بود با نظر كسااني كه اعلام كردند صانعي به تنهايي تيم را هدايت مي كرد مخالفم اين بيانات تنها زماني صحيح است كه خسوس و سيف را همراه و كمك صانعي ندانيم كه اين دليل نيز دور از منطق است.

وي در پايان بيان داشت: حضور يك تمام كننده در تيم در پيروزي ايران نقش بسزايي داشت اما وقتي تمام اختيارات را به سر مربي مي‌دهند و او  نيز حضور شمسايي و امثال را در  تيم ترجيح نمي‌دهد نبايد پس از باخت براي اين كار توبيخ شود زيرا با توجه به افكار فني وي كساني در تيم بودند كه جايگزين خوبي باشد از جريان بركناري ام مطلع شدم براي افرادي كه پس از ما مسئوليت به عهده مي گيرند آرزوي موفقيت دارم./مح
برچسب ها: مربی ، دوازه بان ، فراشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار