رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : فرهنگ حسینی و عاشورایی خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار نقدی، در گردهمایی بزرگ فرماندهان گردان های امام حسین (ع)، عاشورا و پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم ، با بیان اینکه دشمن از تهاجم فرهنگی علیه ملت ایران دست بردار نیست، یادآور شد: دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی کوتاه نیامده و آن را به عنوان برنامه طولانی مدت برای سست کردن اعتقادات مردم پیگیری می کنند، ولی فرهنگ حسینی و عاشورایی همه نقشه های دشمنان را نابود و خنثی می کند .

وی توطئه، تهدید و تحریم دشمنان را سبب توسعه و پیشرفت و توانمندی کشور ذکر کرد و ابراز داشت : هر موفقیتی که امروز در نظام جمهوری اسلامی بدست آمد مولود همین شرایط سخت تهدید و تهاجم دشمن بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در باره امنیت کشور تصریح کرد: توانمندی های سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، که بر گرفته از فرهنگ عاشوراست لرزه بر اندام امریکا و اسرائیل انداخته، به طوری که نمی توانند حتی فکر حمله به ایران را بکنند.

وی با اشاره به این که بسیج مرد همه میدان هاو شرایط خاص است، افزود: بسیج در دوران انقلاب توانمندی خود را درتامین امنیت کشور و مقابله با تروریسم به اثبات رساندو امروز هم یک تکلیف بر دوش بسیجیان و نیروهای ارزشی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.