رئيس اتحاديه موسسات قرآني با بيان اينکه بودجه موسسات ناچيز است گفت:‌ به روز رساني اطلاعات مديران موسسات قرآني در زمينه‌ها و موضوعات مختلف در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمين کوششي در گفتگو با خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ کارگاه‌هاي آموزشي با موضوعات مختلف و در زمينه‌هاي اجرايي، مديريتي و فضاي سايبري براي مديران موسسات قرآني در راستاي بروز رساني اطلاعات آنها در طول سال در دستور کار است.
وي ادامه داد: مجوزهاي موسسات قرآني 5 ساله صادر مي‌شود و اين مجوزها براساس شاخص‌هاي تعيين شده براي موسسات صادر مي‌شود و مديران موظفند براساس ضوابط و آيين نامه‌هاي اعلام شده رفتار کنند.
حجت الاسلام کوششي خاطر نشان کرد: اگر موسسه‌اي نتوانست شرايط پيش بيني شده را رعايت کند بايستي با عنوان خانه قرآن به فعاليت خود ادامه دهد.
رئيس اتحاديه موسسات قرآني اظهار داشت: مهلت ثبت نام در اولين نمايشگاه دستاوردهاي موسسات قرآني پايان آبان ماه است و برنامه ريزي براي برپايي ساير نمايشگاه‌ها در آستانه فصل بهار در دستور کار قرار مي‌گيرد.
حجت الاسلام کوششي در پايان گفت:‌ بودجه قرآني موسسات ناچيز است و اين بودجه از طريق سازمان تبليغات اسلامي و اختصاص درصدي از اعتبارات توافقنامه‌ها براي موسسات تامين مي‌شود./ز
برچسب ها: اتحادیه ، قرآن ، کوششی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.