تولید کننده بازی رایانه ای برلزوم اعمال رده بندی سنی بازی های رایانه ای تاکید کردو گفت : بی توجهی خانواده ها عامل مهم در افزایش آسیب های گیم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، وحیدحسین پور به اعمال رده بندی سنی بازی های رایانه ای اشاره کردو افزود:با اطلاع رسانی به خانواده ها در زمینه اهمیت  به رده بندی سنی در گیم می توان آنها را باخطر و آسیب های احتمالی بازی های رایانه ای آشنا کرد.
این تولید کننده بازی رایانه ای مشغله کاری و فکری خانواده ها را  مهمترین عامل در افزایش آسیب های بازی دانست و گفت:خانواده ها  نباید به مساله رده بندی سنی بازی های رایانه ای بی تفاوت باشند .
وی ادامه داد:با  سهل انگاری خانواده ها  فضا برای استفاده کودکان و نوجوانان از بازی های نامناسب فراهم می شودکه برای حل این مشکل باید اطلاع رسانی و آموزش به خانواده ها ارایه شود.
حسین پور ، حضور بخش خصوصی در صنعت گیم را از ارکان اصلی پیشرفت تولیدات داخلی دانست وتوضیح داد: خیلی از سرمایه گذاران علاقه مند به تولید بازی های رایانه ای هستند که برای جذب آنها به بازار گیم باید امنیت سرمایه گذاری را در آنها تضمین کرد .
به گفته وی ، به دلیل نبود قانون کپی رایت در کشور بسیاری از تولید کنندگان در عرصه گیم با مشکل روبه رو هستندکه این مساله برای حضور بخش خصوصی در بازار گیم مناسب نیست .
تولید کننده بازی رایانه ای 90درصد حمایت از بخش خصوصی و تولیدکنندگان گیم را در رونق بازار گیم و ارتقای سطح تولیدات داخلی مهم ارزیابی کرد و افزود:دولت به تنهایی نمی تواند در زمینه تولید و بازار یابی حوزه گیم موفق باشد.
حسین پور به برپایی نمایشگاههای استانی در نقاط مختلف کشور اشاره کردو افزود:با حمایت از تولیدکنندگان داخلی می توان زمینه حضور تولیدات داخلی در نمایشگاهها را فراهم کرد./ي2
برچسب ها: بازی ، رایانه ای ، حسین پور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار