ستاره سویی تنیس جهان امروز در فینال رقابت های تنیس جهانی ATP به مصاف حریف قدر صربستانی خود خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، فدرر پس از پیروزی تماشایی مقابل ستاره ی تنیس انگلیس در ورزشگاه O2 در مرحله ی نیمه نهایی، از تماشاگران تشکر کرد.

این ورزشگاه که در لندن واقع است با وجود این که مملو از هواداران انگلیسی بود و رقیب فدرر، اندی مورای نیز مرد شماره یک تنیس این کشور است با این حال اکثریت هواداران و تماشاگران در حال تشویق ستاره ی سوئیسی تنیس یعنی راجرر فدر بودند.

این موضوع برای وی بسیار قابل توجه بود و همین سبب شد که وی برد خود را به آن ها تقدیم کند حاصل تشویق های آن ها براند.

فدرر پس از آن که توانست با نتیجه ی 2-6 6-7 اندی مورای را شکست دهد در ارتباط با این مسابقه گفت: که یکی از جالب ترین و خاص ترین مسابقاتی بوده که او در طول مدتی که ورزش حرفه ای را دنبال می کند، در آن حضور پیدا کرده است.

وی در این ارتباط گفت: رقابتی بسیار جالب و دیدنی بود، هواداران بسیار پر انرژی بودند و انرژی را چندین برابر کردند من مدت هاست در این ورزش هستم و تا به حال چنین چیزی را تجربه نکرده بودم این که آن ها در خانه از من به حال ورزشکار کشور خود حمایت کردند نکته ی قابل توجهی که برای من بسیار مثمر ثمر بوده است.

فدرر که تا به حال توانسته عنوان قهرمانی ویبلدون  و مدال نقره ی المپیک 2012 لندن را از آن خود کند امیدوار است بتواند سال 2012 خود را بردی دیگر در این رقابت ها به پایان برساند.

نتیجه ی این مسابقه پایان بخش فصل 2012 رقابت های جهانی تنیس خواهد بود در نتیجه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی همچنین گفت: ناراحتم که رافائل نادای در این دوره شرکت نکرد جای او بسیار خالی است چرا که دوست داشتم در فینال مقابل او قرار بگیرم اما از طرفی برای مورای و نوواک نیز بسیار خوشحالم چرا که فصل بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و رقابت های تنیس را بیش از پیش دیدنی کردند.

گفتنی است، فینال این دوره از رقابت های تورهای جهانی امروز در O2 لندن برگزار خواهد شد./آق

 

برچسب ها: تنیس ، فدرر ، جهانی ، انگلیس ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار