قائم مقام پست بانک گفت: مباحث بانکی و پولی و لزوم ارتقاء سطح علمی و دانش کارکنان و آموزش در رأس امور پست بانک قرار دارد.


فرهانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به عصر تکنولوژی و تغییرات اساسی و مستمر در محتوای آموزشی مباحث بانکی و پولی و لزوم ارتقاء‌سطح علمی و دانش کارکنان جایگاه آموزش در رأس امور پست بانک قرار دارد.

وی ادامه داد: مسئولان دستگاه وظیفه دارند از نزدیک با مشکلات کارکنان آشنا شده و پاسخگوی آنان باشند همچنین فعالیت های خوبی در واحد آموزش پست بانک صورت پذیرفته و لازم است آموزش ها متناسب با انتظارات و نیازهای بانک باشد.

فراهانی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد واحد آموزش باید با میزان کارآمدی و ناکارآمدی واحدهای بانک مورد سنجش قرار داد چون عدم موفقیت بخش ها بیانگر کم رنگ بودن مجموعه آموزش و عدم توجه به نیازهای آموزشی کارکنان است.

قائم مقام پست بانک خاطر نشان کرد: عصر حاضر عصر دانایی است و نسل امروز نیز نسل هیجان و دارای هوش سرشار بوده و باید با وجود این نسل دانش را به توانش هدایت کرده و افراد متقی همواره باید دارای ویژگی های شناخت خود، انتقاد از خود و عدم تاثیر تعریف و تمجید دیگران از خود باشند./ل

برچسب ها: سطح ، علمی ، بانک ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار