کاپيتان تيم فوتبال چلسي براي تخمين شدت مصدوميتش امروز راهي بيمارستان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري رويترز، جان تري که در ديدار ليگ برتري شب گذشته تيمش مقابل ليورپول پس از 4 جلسه محروميت براي اولين مرتبه در زمين حضور پيدا کرده بود از ناحيه زانو آسيب ديد و دوباره از زمين خارج شد.

اين حادثه سبب شد پزشکان حاضر در ورزشگاه وي را در دقيقه 39 از زمين خارج کردند، درست 19 دقيقه بعد از اينکه او پنجاهمين گل را براي تيمش به ثمر رسانده بود.

اين بازي با تساوي 1 بر 1 به پايان رسيد و اين نتيجه چلسي را به  مکان سوم ليگ برتر سوق داد تا منچسترسيتي جاي آنها را اشغال کند.

اين حادثه زماني براي تري رخ داد که او با لوئيس سواند برخورد کرد و روي زمين افتاد، اين حادثه در خارج از منطقه پنالتي به وقوع پيوست.

روبرتودي مستئو در اين ارتباط گفت: هنوز براي اعلام شدت مصدوميت او بسيار زود است اما به نظر مي رسد مسئله جدي براي وي به وقوع نپيوسته است.

اين سرمربي ايتاليايي در اين ارتباط گفت: او در زانوي پايش مشکل داشت که امروز صبح بررسي خواهد شد اميدواريم مسئله جدي نباشد و او بتواند پس از پايان گرفتن محروميتش دوباره به ترکيب تيم بازگردد.

اين صحبت ها در حالي است که جان تري زماني که خارج از زمين روي برانکارد حضور داشت در حالي ديده شد که مي توانست به راحتي زانوي خود را خم و راست کند و اين از عدم شدت مصدوميت وي خبر مي دهد.

او در حالي از زمين خارج شد که پاي راستش را آتل بندي کرده بودند.

تري تا اينجا 3  ديدار ليگ برتري تيمش را به همراه يک ديدار جنجالي مقابل منچستريونايتد به علت محروميت از دست داده است چرا که به حکم اتحاديه فوتبال، اينگيس او آنتون فرديناند را مورد اهانت هاي نژادپرستانه قرار داده است.

سوارز بازيکن ليورپول نيز که ديگر گل اين ديدار را براي تيمش به ثمر رساند فصل گذشته به همين اتهام به مدت 8 هفته از همراهي تيمش محروم شده بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار