مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، از اضافه‌شدن شاخص‌های جدید در ارزیابی عملکرد معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق 22 گانه شهرداری تهران خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس شهرام باقری که در نشسـت معـاونیـن فنی و عمرانی مناطق 22 گانه شهرداری تهران سخن‌می‌گفت، ضمن اعلام خبرفوق افزود: باتوجه به واگذاری مسئولیت نگهداری از معابر بزرگراهی شهر تهران به شهرداری‌ مناطق و لزوم اجرای اقدامات مطالعاتی درزمینه تکمیل شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای‌سطحی، این موارد به شاخص‌های ارزیابی و امتیازدهی عملکرد معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق افزوده‌شده و در بررسی عملکرد چهارماهه دوم سال‌جاری اعمال می‌شود.
وی همچنین بابیان آنکه تغییرات وزنی شاخص‌های ارزیابی باتوجه به ضرورت پیوستگی این ارزیابی‌ها تنها درحدود 10 درصد می‌باشد، افزود: ارزیابی عملکرد 8 ماهه معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق باحضور کارشناسان اداره کل هماهنگی از هفته آینده آغازمی‌شود.
مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، با اعلام پیشرفت طرح بهبود عملکرد شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای‌سطحی طبق‌برنامه تدوین‌شده، گفت: این طرح در قالب یک برنامه کوتاه‌مدت برای رفع آبگرفتگی‌ها انجام‌می‌شود و انتظارمی‌رود که در پایان آن، علاوه بر کاهش آبگرفتگی‌ها، تعداد پیام‌های 137 دراین زمینه نسبت به گذشته  تقلیل یابد.
به‌گفته مهندس باقری، باتوجه به ضرورت استمرار فعالیت‌های مربوط به نگهداری و بهسازی معابر، طرح ارتقاء‌کیفی لکه‌گیری هندسی معابر همگام با طرح بهبود عملکرد شبکه جمع‌آوری و هدایت آبهای‌سطحی درحال انجام است و کلیه فعالیت‌ها دراین زمینه تا پایان سال ادامه می‌یابد./ف
برچسب ها: فنی ، عمرانی ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار