معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد ونجات کشور در مراسم تحلیف اعضای جوانان هلال احمر به سازمان امدادونجات گفت: 22 هزار و 157 امدادگر در کشور دارای درجه بندی هستند .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سعیدمتانی با بیان اینکه بیش از 10هزار امداد گر دیگر نیز در مرحله دوم براساس سوابق وفعالیتهای مختلف برای پس از آموزش های تخصصی درجه بندی می شوند افزود :در مرحله دوم اجرای درجه بندی امدادگران این افراد درجه بندی میشوند افزود: مرحله دوم درجه بندی امدادگران دراکثر استان های کشور از جمله خراسان شمالی ، ایلام ، اردبیل و گلستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم 700 نفر از جوانان هلال احمر خراسان شمالی ارتقا درجه و به سازمان امدادو نجات انتقال یافتند خاطر نشان کرد: تا پایان سال باید تمامی امدادگران دارای درجه امدادگری شوند که این درجه ها از درجه امدادگری شروع وبه ایثارگری ختم می شود.

معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد ونجات کشور هدف از برگزاری این مراسم را حضور فعال جوانان درعملیات های امدادی عنوان کرد و افزود: این جوانان باید سوابق و آموز شهای خود را بالا ببرندتابه ارتقا درجه دست یابند.

رضایی نماینده ولایت فقیه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به اینکه هلال احمر یک نهاد مقدس است اظهار داشت: تمام جوانان باید به قرآن اهتمام ویژه ای داشته باشند تا به مهمترین شعار این نهاد که تسکین آلام بشری است متعهد شوند.

حامد سجادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بعد از شکل گیری در استان روند رو به رشدی در جذب اعضا و تشکیل گروه های امدادی داشته است خاطر نشان کرد: جوانان بایدفعالیت های امدادی خود را از پایه برنامه ریزی کنند تادر آینده از رشد و پیشرفت خوبی در این زمینه برخوردار باشیم.

در پایان از نفرات برگزیده مسابقات کشوری رقابت مهر و مهر پویان تجلیل شد./س

برچسب ها: امداد ، درجه بندی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.