عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: آنچه که این روزها کار احزاب اصلاح‌طلب را سخت کرده کارنامه‌ غیرقابل دفاع این جریان در حوادث پس از انتخابات 88 است، با این حال این روزها اتاق فکر جریان دوم خرداد خواستار ورود به انتخابات آینده با کمترین هزینه‌ ممکن است.

مجيد متقي فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر پيروزي قاطع در انتخابات يازدهم رياست جمهوري اظهار داشت: "مطرح شدن" از استراتژي‌هاي اصلي اصلاح‌طلبان است که با استفاده از هر فرصت و ظرفيتي اين ادعاها را در راستاي جلب توجه مردم مطرح مي‌کنند.

وي با اشاره به نگراني جريان دوم خرداد از افت سياسي کارنامه خود، گفت:  آنچه که این روزها کار احزاب اصلاح‌طلب را سخت کرده کارنامه‌ غیرقابل دفاع این جریان در حوادث پس از انتخابات 88 است، با این حال این روزها اتاق فکر جریان دوم خرداد خواستار ورود به انتخابات آینده با کمترین هزینه‌ ممکن است.

متقي فر با اشاره به نقش فتنه‌گران در حوادث عاشوراي 88 در براندازي دين تصريح کرد: مقابله با ارزش‌های دینی و اسلامی و مخالفت با اسلامیت نظام، از سوابق تاريک اين حزب به شما مي‌رود، عدم اعلام برائت از هتاکی آشوبگران در عاشوراي 88 را باید در تهاجم فرهنگی دشمن طی دوران اصلاحات و جنگ نرمی که از مدت ها پیش آغاز شده بود دانست.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اينکه آشتي ميان نظام با فتنه‌گران معنا ندارد، خاطرنشان کرد: پيروزي چشمگيري نصيب اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي نمي‌شود چراکه حمايت رسانه‌هاي غربي و سلطنت‌طلبان و وحدت نظر آن‌ها با فتنه گران حاکي از خيانت دوم خردادي‌ها به نظام مقدس جمهوري اسلامي بود که از ياد‌ها پاک شدني نيست.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار