دبير کل خانه کارگر با اشاره به حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: با توجه به اظهارات خود خاتمی و اخباری که از گوشه و کنار شنیدم به طور حتم وی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کاندید نمی‌شود.

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با تاکید بر این که حسین کمالی قطعا نامزد منتخب این تشکل در انتخابات ریاست جمهوری آینده خواهد بود، گفت: خانه کارگر با اجماع نظر کلی بر روی ورود حسین کمالی به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی این تشکل برنامه‌های خود را برای انتخابات آینده آغاز کرده است.

وی افزود: انتخابات سال آینده باشکوه برگزار خواهد شد و به طور حتم چهره‌های متعددی در این انتخابات حضور پیدا می کنند.

محجوب درباره طرح مناسک که از سوی برخی از اصلاح طلبان مطرح شده است، اظهار داشت: به طور کلی طرح‌هایی که به وضعیت اصلاح‌طلبان سر و سامان ببخشد در شرایط فعلی برای اجماع این طیف سیاسی لازم است.

دبیر کل خانه کارگر با اشاره به حضور خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: با توجه به اظهارات خود خاتمی و اخباری که از گوشه و کنار شنیدم به طور حتم وی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده کاندید نمی‌شود.

محجوب درباره طرح دولت وحدت ملی که از سوی برخی از چهره ها مطرح شده است، گفت: وحدت در کلیات نظام مقوله مهمی است که باید از سوی چهره ها و شخصیت های سیاسی بیان شود لذا طرح دولت وحدت ملي سبب اختلاف افکنی است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار