رئیس شورای شهر تهران گفت: طرح تشکیل اتحادیه شهرداران در مجلس شورای اسلامی مطرح است اما با مخالفت هایی از سوی وزارت کشور مواجه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چمران در نوزدهمین گردهمایی شهرداران کلان شهرها در سالن همایش های برج میلاد گفت: شهرداری ها یکی از خدمت گذار ترین نهادها هستند که امیدواریم به خوبی بتوانند در این مسیر خدمت گذاری با موفقیت هر چه تمامتر قدم بردارند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه اتحادیه شهرداران خالی است اظهار داشت: زمانی که از کشورهای دیگر برای ما دعوت نامه می فرستند ما این اتحادیه را نداریم و نمی دانیم که چه کسی را بفرستیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح در مجلس شورای اسلامی اکنون مطرح است افزود: ما اصرار داریم که این اتحادیه تشکیل شود و سازمان شهرداری ها به آن محول شد اما وزارت کشور به شدت مخالفت می کند که این طرح شکل نگیرد.

** رفتن به سوی انسجام شهرداری ها

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انسجام شهرداری ها گفت: باید به سمتی رفت که شهرداران انسجام شان بیشتر شود و از انسجام سیاسی بپرهیزند و فقط دنبال کار تخصصی خود باشند.

چمران با اشاره به اینکه کار شهرداری مشکل است اظهار داشت: دولت، شوراها و مردم همه از شهرداری انتظار دارند اما امکانات کافی وجود ندارد و شهرداری خود از نظر مالی مشکل دارد.

وی با اشاره به اینکه بحث درآمد مالی پایدار هنوز در شهرداری به جایی نرسیده است اظهار داشت: باید برای همه مشکلات خودمان چاره ای بیاندیشیم./ز

برچسب ها: شهرداری ، شورا ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار