عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی كاشان، از برگزاری كنگره پرستاری جامع نگر با حضور اعضای هیات علمی، پرستاران، ماماها و كارشناسان اتاق عمل سراسر كشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان محمد آقاجانی موضوع اصلی كنگره پرستاری را مراقبت های جامع از مددجویان در حیطه های پرستاری، مامایی و اتاق عمل ذكر كرد و اظهار داشت: این كنگره از یكم تا سوم اسفند سال جاری برگزار می شود.

وی، جایگاه پرستاری جامع نگر در سالمندی، آموزش علوم پزشكی، بهداشت روان، نقشه جامع علمی سلامت كشور و بیماری های مزمن، راهكارهای ارتقای كاربرد پرستاری جامع نگر و مسایل قانونی، اخلاقی، حرفه ای و حقوقی در پرستاری جامع نگر را از دیگر موضوع های این كنگره برشمرد.

دبیر اجرایی كنگره پرستاری جامع نگر در كاشان افزود: این كنگره با هدف ارائه راهكارهایی برای مراقبت های همه جانبه روحی، روانی، جسمی و اجتماعی مددجویان و بیماران برگزار می شود.

آقاجانی تاكید كرد: اعضای هیات علمی، پرستاران، ماماها، كارشناسان اتاق عمل، دانشجویان و تمامی گروه های علوم پزشكی سراسر كشور تا 30 آبان سال جاری مهلت دارند مقاله های خود را به دبیرخانه این كنگره ارسال كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.