درحالی كه تنها چند هفته به اکران قسمت اول "هابیت" باقی مانده هفت پوستر جدید از این فیلم منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، درحالیكه تنها چند هفته به اکران قسمت اول "هابیت" باقی مانده هفت پوستر جدید از این فیلم منتشر شد.



"هابیت" در سبک حماسه‌ای فانتزی-ماجرایی بر اساس رمانی به همین نام نوشته "ج. ر. ر. تالکین" می‌باشد و "پیتر جکسون" را در مقام کارگردان، تهیه کننده و همکار فیلم نامه نویس در اختیار دارد.



از بازیگران حاضر در این فیلم می توان به "مارتین فریمن" در نقش بیلبو بگینز، "ایان مک‌کلن" در نقش گندالف خاکستری، "ریچارد آرمیتژ"در نقش تورین سپربلوط، "کن استات" در نقش بالین، "گراهام مک تیوش" در نقش دوالین، "ایدن ترنر" در نقش کیلی، "راب کازینسکی" در نقش فیلی، "مارک هدلو" در نقش دوری، "جد بروفی" در نقش نوری، "آدام براون" در نقش اوری، "جان کالن" در نقش اوین، "پیتر همبلتون"در نقش گلوین، "ویلیام کرکر" در نقش بیفور، "جیمز نربیت" در نقش بوفور، "استفان هانتر" در نقش بمبور، "کیت بلانشت" در نقش گالادریل،"اورلاندو بلوم" در نقش لگولاس، "سیلوستر مک‌کوی"در نقش راداگاست قهوه‌ای، "میکائیل پرسبرنت" در نقش بئورن،"رایان گیج" در نقش دروگو بگینز ،"کریستوفر لی" در نقش سارومان سفید، اشاره کرد.



داستان فیلم قبل از قصه کتاب سه جلدی ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد و نوعی پیش‌درآمد بر آن مجموعه فیلم است.
داستان حدود ۶۰ سال بین هابیت و یاران حلقه، اولین قسمت سه‌گانه ارباب حلقه‌ها را دربر می‌گیرد. بیلبو باگینز شخصیت اصلی داستان برای پیدا کردن یک گنجینه در سفری پرماجرا با گندالف همراه می‌شود و در نهایت حلقه را پیدا می‌کند.
فیلم‌های سه گانه رویدادهای کتاب هابیت را دربر می‌گیرند اما گفته می‌شود از منابع دیگر کتاب "تالکین" نیز برای به تصویر کشیده شدن وقایع استفاده خواهد شد.
قسمت اول این سه گانه 13 دسامبر امسال اکران می شود./ي2
برچسب ها: هابیت ، سینما ، پیتر جکسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار