سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از ساخت 788 واحد مسکن مهر در شهرستان سلماس خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه صادق عباس‌زاده در سی و چهارمین جلسه شورای مسکن و حمل و نقل شهرستان سلماس اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر در قالب 17 پروژه در شهرستان سلماس در حال ساخت است.

وی افزود: مرحله نازک‌کاری 113 واحد از این تعداد به اتمام رسیده، عملیات فونداسیون 285 واحد و اسکلت‌بندی 138 واحد نیز انجام شده است.

عباس‌زاده با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای مسکن مهر در شهرستان سلماس، اظهار داشت: فسخ قرارداد تعاونی‌های کم‌کار و ادامه اجرای مسکن مهر از طریق تفاهم‌نامه سه جانبه موجب افزایش روند احداث مسکن مهر در سلماس شده است.

سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طرح مسکن مهر گام مهمی برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن در جامعه است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های دولت نهم و دهم حل مشکل مسکن در جامعه است و تشکیل طرح مسکن مهر در قالب تعاونی‌ها گام موثر برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن است.

عباس‌زاده گفت: مسکن مهر گامی مهم و حرکتی ماندگار از عملکرد دولت نهم و دهم است که در روند خانه‌دار شدن مردم نقش مهمی را ایفاء کرده است.

وی گفت: رویکرد مدیریتی ما حمایت، پشتیبانی، نظارت و پیگیری مداوم مسکن مهر در شهرستان‌ها است.

سرپرست مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بسترسازی و فراهم‌کردن امکانات، مهیا کردن تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها را از جمله کارهای مدیریتی برشمرد و افزود: این اقدامات در مدیریت شهرستان انجام شده است.

سی و چهارمین جلسه شورای مسکن و حمل و نقل شهرستان سلماس با حضور فرماندار و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.