نماينده مردم تهران در مجلس گفت: براساس آيين‌نامه داخلي مجلس امکان بازپس گیری امضاهای سوال از رئیس جمهور پس از اعلام وصول آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،  حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم  نماينده مردم تهران در مجلس عصر امروز(یکشنبه) در حاشيه مراسم ختم آيت‌الله ملك‌حسيني نماينده ولي‌فقيه در استان كهگيلويه ‌و‌ بويراحمد در جمع خبرنگاران درباره احتمال باز پس گيري امضاهای نمایندگان برای سوال از رئيس جمهور گفت: براساس آيين‌نامه داخلي مجلس امکان بازپس گیری امضاهای سوال از رئیس جمهور پس از اعلام وصول آن وجود ندارد.

وي در ادامه افزود: علي رغم انتشار اخباری مبني بر مخالفت مقام معظم رهبري با طرح سوال از رئيس‌جمهور ايشان تا اين لحظه صراحتا نظر خود را در اين باره اعلام نكرده‌اند.

مصباحي مقدم در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به تصمیم دولت بر منع واردات 77 قلم کالا، گفت: در رابطه با این موضوع، ممنوعیت قانون وجود دارد و دولت باید با تغییر تعرفه واردات آن را عملی کند .

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان اظهار داشت: مرحله دوم قانون هدفمند كردن يارانه‌ها به طور حتم امسال اجرايي نمي شود.
انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار