سرپرست باشگاه ملوان از تلاش تیم پزشکی اين باشگاه از احتمال حضور مازیار زارع و جلال رافخایی در ترکیب ملوان در برابر پیکان خبر داد.

حسين غلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تمرینات بسیار منظمی را در انزلی برگزار کردیم و با توجه به حضور 3 بازیکن اصلی در تمرینات تیم ملی بقیه نفرات را در اختیار داشتیم و تیم به طور کامل زیر نظر احمد‍زاده آمادگی خود را برای ادامه لیگ برتر تمرینات فشرده ای را دنبال کرد.

 وي در خصوص ملوان افزود: قصد داریم در نیم فصل لیگ برتر یک بازیکن از لیگ برتر را در اختیار بگیریم تا بتوانیم نقطه ضعف خود را برطرف کنیم. ضمن اینکه قصد داریم حسینی بازیکن ذوب آهن را نیز در نیم فصل در اختیار بگیریم.

سرپرست ملوان افزود: ما جایگاه خوبی را در اختیار داریم حق فوتبال گیلان بیش از اینهاست قصد داریم با بازی های خوبی که در ادامه لیگ ارائه می دهیم جایگاه دومی خود را در لیگ برتر حفظ کنیم ضمن اینکه نیم نگاهی نیز به صدر جدول خواهیم داشت.

غلامی در خصوص مصدومیت رافخایی و زارع گفت: متاسفانه دو بازیکن اصلی خود را که در اختیار تیم ملی قرار داده بودیم مصدوم و پس گرفتیم ولی پزشکان در تلاش هستند این دو بازیکن را به شرایط بازی برسانند و احتمال حضور آنها در بازی با پیکان هست.

وی شایعات عدم شرکت رافخایی در تمرینات ملوان را در ارتباط با خط خوردن وی از تیم ملی رد کرد و تصریح کرد: رافخایی از ناحیه مچ پا مصدوم است و علت غيبتش در تمرینات فقط همین است و رافخایی را برای بازگشت به ترکیب تیم آماده می خواهیم./ق

برچسب ها: پیکان ، زارع ، مصدومیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار