ملي پوش اعزامي به رقابت هاي جهاني پاريس که با کسب چهار طلا خود را به عنوان بهترين سنگين وزن کاراته اسيا معرفي کرده با تاکيد برامادگي بالاي خود گفت: مي دانم که مسابقات جهاني با اسيايي فرق مي کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت فدراسيون کاراته ، ذبیح الله پورشیب د اظهار داشت: در فاصله یک هفته تا اعزام به فرانسه شرایط اعضای تیم ایران مطلوب است و به آمادگی مناسبی که درنظر داشتیم دست یافته اند.
وی افزود:درهفته اخیر فشار تمرینات کاهش یافته و به طور یقین تا روز مسابقه به اوج امادگی خواهیم رسید. خوشبختانه در ماه های اخیر تمرینات بدنسازی و تکنیکی بسیار خوبی داشتیم.
دارنده 3 مدال طلای انفرادی آسیا و قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو در خصوص انجام مبارزاتش به عنوان نخستین نماینده تیم ایران در جام بیست و یکم جهان گفت: این مساله کارم را سخت خواهد کرد، اما تمام فکرم رسیدن به مدال طلاست تا مسیر را برای موفقیت دیگر اعضا هموار کنم.
پورشیب با تاکید براینکه رقیبان اصلی اش از کشورهای اروپایی هستند، عنوان کرد: برای رسیدن به مدال طلا مهمترین حریفانم ازآلمان، ایتالیا، ترکیه، فرانسه، صربستان، بوسنی و چند کشور آفریقایی هستند.
وی ادامه داد: باچند تن از این کاراته کاها مبارزه کرده و نحوه بازی آنان را می دانم، ضمن اینکه دراین هفته فیلم مبارزات تمامی آنان را بررسی می کنم. البته این را بگویم من تمرکزم را بیشتر روی کار خودم گذاشته ام تا نقاط ضعفم برطرف شود./ق
برچسب ها: کاراته ، پورشیب ، مدال طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار