فرماندار سلماس گفت: فشارهای اقتصادی که از طرف دشمن بر کشور ما تحمیل می‌شود ملت ایران را تسلیم نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مرتضی نظری در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه این شهرستان اظهار داشت: دشمن پس از آزمودن همه راه‌های مقابله هم‌اکنون به این نتیجه رسیده که تنها راه غلبه بر ایران اسلامی فشارهای اقتصادی است به همین دلیل نیز تحریم‌های سخت و سنگینی را علیه ملت ایران اعمال می‌کند.

وی تصریح کرد: ملت‌ها برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود در مقاطعی از تاریخ فراز نشیب‌های سخت و دشواری پشت سر گذاشته‌اند و ملت ایران نیز در 33 سال گذشته با تحمل سخت‌ترین شرایط اقتصادی توانسته‌اند، انقلاب اسلامی را به اهداف و آرمان‌های مورد نظر رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نزدیک کنند.

وی با اشاره به وظایف خطیر سپاه در عرصه دفاع از کشور و انقلاب گفت: سپاه در جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه خاص و والایی است و در خط مقدم پایبندی به نظام و ارزش‌دادن به آرمان‌های معنوی آن قرار دارد و امروز سپاه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان ولایت‌فقیه است.

وی افزود: هدف شهیدان والا مقام پیشرفت و آبادانی کشور بود و آنان در این راه جان عزیز خود را فدا كردند و امروز خون شهیدان به ثمر نشسته و امنیت و آرامش در کشور برقرار است و اقشار مختلف مردم با قرارگرفتن کنار مسئولان برای توسعه و عمران ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

فرماندار سلماس به توطئه دشمنان در امنیتی‌کردن منطقه خاورمیانه در جلوگیری از بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان برای مشغول کردن مسلمانان به یکدیگر و ایجاد اختلاف‌های قومی، مذهبی و سست‌کردن باورها و اعتقادات دینی مسلمانان تلاش می‌کنند.

در پایان این مراسم الهوردی داداش‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه سلماس معرفی و از زحمات و خدمات فرمانده قبلی احد بابازاده حبشی تقدیر شد./ب

برچسب ها: اقتصادی ، سلماس ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.