نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از گرانی باید نظارت‌ها توسط دستگاه‌های نظارتی تشدید یابد.

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: باید بتوانیم بودجه عمرانی را در فضای فعلی کشور مدیریت کنیم.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه از مشکلات مردم بکاهیم باید نظارت و کنترل را در استان توسط دستگاه‌های نظارتی تشدید کنیم تا بهانه را از دست دشمن بگریم.

نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور کمبودی نداریم چرا که کشور ظرفیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف دارد.

علیپور با اشاره به گرانی‌های موجود در این زمینه، گفت: آنچه در این میان مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند گرانی و عدم عرضه کالاها است.

نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد جدی با محتکران، اظهار داشت: باید برخورد جدی با محتکران و افرادی که در چنین وضعیتی دست به احتکار می‌زنند انجام گیرد.

علیپور ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد هستیم که رسانه‌ها نسبت به پوشش اخباری مبنی بر احتکار کالا توسط برخی افراد سودجو اقدام می‌کنند که این امر باید تداوم داشته باشد تا تمام افرادی که دست به چنین کاری می‌زنند رسوا شوند.

وی با تاکید بر توجه به مؤلفه‌های اسلامی، گفت: توجه به مؤلفه‌های اسلامی و آنچه در قرآن در زمینه داد و ستد آمده است باید بیش‌تر مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم./س

برچسب ها: نظارت ، نماینده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.