با تلاش ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان، سارق به عنف وجوه نقد شهروندان دستگير شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ،"سرهنگ حسن ياردوستي " فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي تماس شهروندي با فوريت هاي پليبسي 110 مبني بر اينكه فردي قصد داشته به زور وجوه نقد وي را در يكي از معابر شهر به سرقت ببرد ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: تيمي ويژه از ماموران كلانتري 13 اصفهان به محل مورد نظر اعزام و پس از تحقيقات اوليه ، مشخص شد ، فردي به زور و با درگيري ، قصد داشته وجوه نقد يكي از شهروندان را به سرقت ببرد كه با مقاومت وي متهم ناكام و از صحنه متواري مي شود . 
اين مقام مسئول عنوان داشت: ماموران در حين گشت زني و تحقيقات انتظامي در سطح شهر موفق شدند متهم مورد نظر را مشاهده و در يك عمليات غافلگيرانه وي را دستگير كردند. 
سرهنگ ياردوستي اظهار داشت: متهم به نام "مسعود . ك" به يگان انتظامي منتقل و در بازجويي به عمل آمده ، وي به بزه انتسابي اعتراف كرد. 
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان با بيان اينكه متهم به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد ، از شهروندان خواست: در زمان تماس با فوريت هاي پليسي 110 ، آدرس و مشخصات درخواستي را به طور دقيق اعلام كنند تا ماموران انتظامي در كمترين زمان ممكن در صحنه حاضر شوند ./ف

برچسب ها: سارق ، عنف ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار