فرماندار خوی گفت: مسئولان برای خدمت به نظام موظف به تعامل با هم هستند و در این زمینه مختار نیستند.

غلامحسین عماری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: وحدت بین امت و امام یکی از مصادیق بارز برای ایجاد نظم و امنیت در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی ولایت‌مدار هستند، تصریح کرد: نقطه مشترک صحبت‌های مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی‌ها ایجاد امید و نشاط، وحدت و هماهنگی در بین مردم نظام است.

عماری با بیان اینکه در شهرستان خوی نسبت به ایجاد وحدت بین مسئولان تلاش می‌شود، افزود: وحدت بین مسئولان شهرستان خوی به ویژه مسئولان ارشد این شهر در حد قابل قبول وجود دارد.

وی با اشاره به مؤلفه‌های موفقیت مسئولان این شهر، خاطرنشان کرد: از مؤلفه‌هایی که سبب شده در این شهر به وحدت رسیده و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم توجه به جایگاه رهبری معنویت روحانیان در این شهر است.

فرماندار خوی گفت: قبول داریم باید به جایگاه معنوی روحانیت عنایت شود و با رهنورد آنها مسیر پیشرفت و خدمت به نظام را طی کنیم.

عماری با بیان اینکه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سرلوحه کارهای خود داریم، اظهار داشت: بر این اساس برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.

وی استفاده از ایده و نظرات متعدد در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: استفاده از ایده و نظرات صاحب‌نظران می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف نظام کمک کند.

عماری افزود: اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام، منافع استان و شهرستان به عنوان خط قرمزهای شهرستان برای تمام مسئولان مطرح است.

وی با اشاره به افزایش امید به زندگی در شهرستان خوی، افزود: افزایش امید به زندگی را در خوی شاهدیم و این امید را به واسطه خدمتی که به مردم ارائه شده در آن‌ها به وجود آورده‌ایم.

عماری گفت: ما مسئولان در بحث تعامل و همکاری مختار نیستم و موظف هستیم، چرا که هر یک از قوای سه‌گانه بخشی از یک ظرفیت نظام را دارند که تمام این سه قوا در کنار هم می‌توانند در راستای اهداف عالی نظام پیش بروند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.