همزمان با هفته کتاب و در روز یکشنبه 21 آبان ماه 1391 مصادف با روز کتاب، تکریم کتابداران و خادمان نشر از لوح فشرده کتابخانه الکترونیکی آثار منتشرشده پژوهشگاه رونمایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ همزمان با هفته کتاب و در روز یکشنبه 21 آبان ماه 1391 مصادف با روز  کتاب، تکریم کتابداران و خادمان نشر از لوح فشرده کتابخانه الکترونیکی آثار منتشرشده پژوهشگاه رونمایی می‌شود.
بنابراين گزارش؛‌ این مراسم با حضور  یحیی طالبیان ریاست پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و در ادامه نشست علمی- تخصصی "کتاب در عصر جهانی شدن" با سخنرانی  کامران فانی محقق و مترجم بنام کشور و عضو هيئت‌علمی كتابخانهٔ ملّی و سرپرست بخش ايران‌شناسی كتابخانهٔ ملّی‌ و عضو شورای عالی دایره‌المعارف بزرگ اسلامی در سالن اجتماعات پژوهشگاه برگزار خواهد شد.
لازم به ذكر است؛ این لوح فشرده شامل معرفی پژوهشگاه، معرفی و فعالیت های پژوهشکده‌ها و مرکز افکارسنجی به دو ز بان فارسی و انگلیسی و معرفی سایر فعالیت های پژوهشگاه می باشد.
بر اساس اين گزارش؛‌ نشر الکترونیکی این نرم افزار شامل متن کامل گزیده‌ای از آثار پژوهشگاه از جمله کتاب ها، نظرسنجی ها، نشست ها، فصلنامه و خبرنامه است. گالری تصاویر فعالیت ها، نشست ها و همایش های برگزار شده در پژوهشگاه نیز سایر بخش های این لوح فشرده چند رسانه ای را تشکیل می دهند.
همچنين؛ از بخش های این نرم افزار چند رسانه ای می توان به آرشیو کامل سیزده دوره جشنواره پژوهش فرهنگی سال اشاره داشت که پوستر و تیزر جشنواره به همراه عکس هایی از مراسم اختتامیه و معرفی کامل آثار برگزیده در این بخش عرضه شده است.معرفی فعالیت های پژوهشگاه در جشنواره امام‌رضا (ع)، شورای عالی عتف و همچنین فهرستی از مراکز دارای تفاهم‌نامه‌ با پژوهشگاه از دیگر قسمت های این لوح فشرده است.
گفتني است؛ مراسم رونمایی از این لوح فشرده و نشست مزبور روز یکشنبه 21 آبان ماه 1391 از ساعت 10 الی12 به نشاني تهران، خيابان وليعصر‌(عج)، پائين تر از ميدان وليعصر‌ (عج)، خيابان دمشق، شماره 9، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار مي‌شود و حضور در این نشست برای کلیه علاقه مندان و دانشجویان آزاد است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار