به مناسبت هفته جهانی "علم در خدمت علم و توسعه"، نشستی با عنوان " تاریخ علم " در کتابخانه و موزه ملی ملک در روز يكشنبه 21 آبان برپا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک؛ به مناسبت هفته جهانی "علم در خدمت علم و توسعه"، نشستی با عنوان " تاریخ علم " در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار میشود.
بنابراين گزارش؛ این نشست شامل سخنرانی استاداني به نام چون دکتر حسین معصومی همدانی( موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه - پژوهشکده تاریخ علم) با موضوع تاريخ علم و ترويج علم، دكتر زهرا گويا ( دانشگاه شهيد بهشتي) با موضوع تاريخ علم و آموزش رياضيات، دکتر سید جمال­ موسوی( دانشگاه تهران - پژوهشکده تاریخ علم) با موضوع گزارشی از ادبيات طب اسلامی تا قرن چهارم با تکيه بر الفهرست ابن نديم، دکتر حمید رضا گیاهی ( بنیاد دایرﺓ المعارف اسلامی و پژوهشکده تاریخ علم) با موضوع تأثير تاريخ علم بر پيشرفت علوم جديد است.
گفتني است؛ نشست علمی تاریخ علم توسط " انجمن ترویج علم ایران" و با همکاری کتابخانه و موزه ملی ملک در تاریخ 21 آبانماه  که به نام "روز تاریخ علم" نامگذاری شده است از ساعت 14:30 تا 16:30 در محل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در خیابان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و شركت براي عموم علاقه مندان آزاد است./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار