عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه گفت: اصلاح طلبان با تمرکز بر روي اشتراکات خود سعي در معرفي چهره‌هاي معتدل دارند تا از اين طريق ميزان توجه و حساسيت جامعه نسبت به اين طيف را بسنجند.

حسن لاسجردي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ادعاي اصلاح‌طلبان مبني بر پيروزي قاطع در انتخابات يازدهم رياست جمهوري اظهار داشت: اظهارنظرهاي قبل از انتخابات در پي زمينه‌سازي و هدايت افکار عمومي است و اصلاح‌طلبان در تلاشند قبل از انتخابات با اعلام نظرات، نقد عملکرد ديگران و ارائه برنامه، خود را در معرض قضاوت افکار عمومي قرار دهند.

وي تصريح کرد: برخي از چهره‌هاي سرشناس این روزها سعی دارند با ادعای اینکه شرایط حضور برای اصلاح طلبان مهیا نیست، یا اینکه نمی‌گذارند بیاییم و یا ادعای عدم سلامت انتخابات و… بر وضعیت بغرنج و سردرگم این جریان سرپوش بگذارند، تا احیاناً کسی متوجه اوضاع آشفته اين جریان نشود.

لاسجردي با اشاره به اظهارات اخير برخي چهره‌هاي سرشناس اصلاحات گفت: اينکه چرا اصلاح‌طلبان هميشه پيش از برگزاري هر انتخاباتي ادعاي پيروزي مي‌کنند و پس از انتخابات بدون ارائه هيچگونه سندي مدعی عدم سلامت انتخابات و تقلب می‌شوند، موضوع جالب و قابل تأملی است.

وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان شرط موفقيتشان را در اجماع مي‌دانند، تصريح کرد: اين گروه در تلاشند تا با تشکيل يک ائتلاف مهم زمينه‌ساز ورود چهره‌هايي سرشناس شوند که به احتمال زياد توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت مي‌شوند، بنابراين با آوردن چهره‌هاي معتدل سعي دارند ميزان توجه و حساسيت جامعه به اين طيف را بسنجند.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان با تمرکز بر روي اشتراکات خود سعي دارند جلوي ريزش‌ها و اختلاف‌نظرها را بگيرند چراکه با توجه به حجم نگاه‌هاي مردم و بازي‌هاي سياسي اين جناح در گذشته در شرايط فعلي توان همگرايي کامل و يکجانبه شدن را ندارند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار