امام جمعه رودهن گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل وجود اساتید برجسته و کارآمد می تواند منشأ خدمت بزرگی به نسل آینده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  گفت: استکبار ستیزی یک اصل انسانی و تکلیفی است. تبرّی از دشمن جزو اصول مسلم اسلام است، لذا استکبار ستیزی انجام یک تکلیف و انجام یک تعهد است. لذا دانشجویان باید اهتمام بورزند تا به این تکلیف عمل کنند.

وی گفت: دانشگاهیان عزیز در طول تاریخ 33 ساله انقلاب اسلامی نقش های ممتازی را ایفا کرده اند و می توانند همچنان نقش موثرتری ایفا کنند، وقتی تمام استکبار در مقابل تمام ارزش های انسانی و الهی ما صف کشیده است، وظیفه دانشگاهیان تشکیل صفوف متحد و مبارزه همه جانبه با توطئه های استکبار و افشای ماهیت پلید آنهاست.

امام جمعه رودهن افزود: دانشگاه رودهن جدا از بقیه دانشگاه ها نیست، این دانشگاه هم به دلیل سابقه طولانی، هم به دلیل وجود اساتید برجسته و کارآمد می تواند منشأ خدمت بزرگی به نسل آینده باشد. اکنون دانشگاه رودهن یکی از مراکز مهم علمی استان تهران است.

حجت الاسلام توسلی گفت: دانشگاه ها وظیفه ذاتی دارند تا جامعه را با فرهنگ اقتصاد مقاومتی و مبانی و شاخص های آن آشنا سازند.

وی گفت: دانشگاه ها در فرهنگ سازی جامعه نقش مهمی ایفا کرده اند، رشد علمی، رشد شاخص های پیشرفت، تقاضا برای صعود به مراحل علمی بالاتر از مهم ترین آثار تاثیرگذاری دانشگاه ها بر فرهنگ جامعه بوده است. البته ضعف هایی هم وجود دارد که باید برطرف شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.