امام جمعه موقت تهران گفت: آمريکا و ايادي او بايد بدانند که امروز ايران به عنوان يک قدرت بلامنازع در جهان مطرح است و هيچ‌گاه با اين رويه‌اي که آمريکا در پيش گرفته است با آنها سازش نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين کاظم صديقي امام جمعه موقت تهران در نخستين مراسم سالگرد شهداي غدير و سردار سرلشکر حسن تهراني‌مقدم در حسينيه ثار الله کرج اظهار داشت: شهدا در نظام جمهوري اسلامي ايران از مقام والايي برخوردار هستند، زيرا بدون وابستگي به قدرت‌هاي بزرگ مسير خود را طي مي‌کنند.

وي افزود: طيفي که فکر مي‌کنند با ترور دانشمندان کشورمان مي‌توانند به اهداف شوم خود دست پيدا کنند بايد بدانند که در خيال به سر مي‌برند.

صديقي تصريح کرد: روزي که امام خميني(ره) قيام کردند، گرفتاري‌هاي متعددي را تحمل کردند اما به ياري نيروهاي ارزشي انقلاب، توانستند در مبارزه با سلطه و استکبار پيروز باشند.

امام جمعه موقت تهران تصريح کرد:‌ مردم ايران، ملتي هستند که از حوادث متعدد گذر کردند، اما در مسير ولايت فقيه و آرمان‌هاي امام(ره) و انقلاب استوار و ثابت‌قدم بودند و در برهه‌هاي زماني، نظير هشت سال جنگ تحميلي که با تمامي ابرقدرت‌هاي جهان درگير بودند پيروز و سربلند بيرون آمدند.

وي اظهار داشت: امروز دنياي استکبار درصدد است تا ملت ايران را با فشارهاي اقتصادي آزار داده و در مسير خود قرار دهد، اما بايد اين موضوع براي ابرقدرت‌ها ترسيم شود که جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گاه اجازه نخواهد داد عوامل وابسته به بيگانه در امور کشورش مداخله کند.

صديقي با بيان اين‌که شهدايي چون صياد شيرازي، تهراني‌مقدم و همت در تاريخ جهان به عنوان يک ستاره مي‌درخشند، افزود: آمريکا و ايادي او بايد بدانند که امروز ايران به عنوان يک قدرت بلامنازع در جهان مطرح است و هيچ‌گاه با اين رويه‌اي که آمريکا در پيش گرفته است با آنها سازش نخواهد کرد.

صديقي تصريح کرد: انقلاب ما انقلاب عزت و شهادت است لذا اگر بخشي از آقايان به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه توحيد اهميت ندهند به طور حتم شناسايي و با آنها برخورد خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: ابرقدرت‌هاي جهان بايد بدانند که ما دست از انرژي هسته‌اي صلح‌آميز بر نخواهيم داشت و تحريم‌هاي اقتصادي، بر ما تاثيري نخواهد گذاشت.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار