فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پليس افزود: موادمخدر يک تهديد جهاني است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ پاسدار"صفوه الله محمدي"در گفتگو با خبرنگار ما تصريح کرد: مستحکم کردن عقايد و باورهاي ديني از روند رو به افزايش اعتياد بين جوانان مي‌کاهد.
وي افزود: ترويج ارزش‌هاي ديني و اخلاقي در جامعه، عمل به آموزه‌هاي ديني توسط والدين و پرهيز از افراط و تفريط مي‌تواند در پيشگيري از اعتياد جوانان نقش مهمي ايفا کند.
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي آموزش و آگاه‌سازي جوانان را ضروري خواند و گفت: استفاده از تمامي ظرفيت‌ها و امکانات در اين زمينه لازم و ضروري است و بايد برنامه‌ريزي لازم نيز براي ترويج آموزه‌هاي ديني ميان جوانان صورت گيرد.
سرهنگ محمدي در اين جلسه با اشاره به شيوع انواع مواد مخدر بين جوانان و نوجوانان از آن به عنوان زنگ خطري براي آينده خانواده‌ها ياد کرد و خواستار نظارت بيشتر از سوي والدين بر نوع فعاليت‌هاي فرزندانشان شد.
وي با عنوان اينکه يک فرد معتاد نه تنها براي خود بلکه براي خانواده‌اش دردسرساز خواهد بود ، گفت: اوليا و مربيان بايد در بحث آگاه‌سازي جوانان و نوجوان‌هاي جامعه کاملاً کوشا بوده و همواره ياري‌رسان آنان در اين راه باشند.
فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي آموزش و اطلاع‌رساني در اين زمينه را با اهميت توصيف کرد و يادآور شد: مواد مخدر يک تهديد جهاني است و دشمنان نظام اسلامي ترويج مواد مخدر را در بين اقشار مختلف جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان مورد توجه  خود قرار داده‌اند.
سرهنگ محمدي در پايان اضافه کرد: دشمنان از هر ترفندي براي صدمه زدن به جوانان اين مرز و بوم استفاده مي‌کنند و در اين راستا نيز سرمايه‌گذاري‌هاي بسياري کرده‌اند./ف
برچسب ها: مواد ، مخدر ، فرمانده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.