خطیب جمعه یاسوج با تسلیت ارتحال آیت الله سید 'كرامت الله ملك حسینی'، گفت: حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف مردم استان در مراسم تشییع پیكر این عالم ربانی و برگزاری باشكوه آن نشان دهنده ارادت جامعه به روحانیت و مرجعیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: این حضور كم نظیر برگ زرینی برای مردم ولایتمدار، بابصیرت و همیشه در صحنه كهگیلویه و بویراحمد است كه در تاریخ پرافتخار استان جاودانه ماند.
وی بیان كرد: ارتحال آیت الله ملك حسینی مصیبتی عظما و ضایعه ای دردناك برای حوزه های علمیه كشور، ملت ایران و بویژه مردم كهگیلویه و بویراحمد و خطه جنوب است.
حسینی اظهار داشت: آیت الله ملك حسینی از شاگردان برجسته امام خمینی (ره) بود و كهگیلویه و بویراحمد بدون نام این عالم ربانی چندان در كشور شناخته شده نیست.
وی عنوان كرد: آیت الله ملك حسینی گوهری گرانبها برای حوزه های علمیه و مردم كهگیلویه و بویراحمد بود و سوابق درخشان علمی و مذهبی این عالم ربانی فراموش نشدنی است.
حسینی ابراز داشت: گرچه آیت الله ملك حسینی دار فانی را وداع گفت ولی فرزند فاضلش حجت الاسلام سید 'شرف الدین' جانشین شایسته ای برای آن مرحوم است و می بایست مردم كهگیلویه و بویراحمد قدردان او باشند./س

برچسب ها: تشییع ، ارادات ، جامعه ، روحانیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.