يک نوجوان بحريني براثر تيراندازي نيروهاي آل خليفه به شهادت رسید .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم؛ نيروهاي رژيم آل خليفه  "علي عباس رضي"، نوجوان 16 ساله بحريني را، كه قصد داشت در نماز جمعه مسجد امام صادق (ع) روستاي الدراز به امامت آيت الله شيخ عيسي قاسم شركت كند، با خودرو زير گرفتند  و به شهادت رساندند.

 نوجوان بحريني به علت شدت جراحت هاي وارد شده به شهادت رسيد.
 
نيروهاي رژيم آل خليفه ديروز به علت هراس از تحركات مردمي همه خيابان‌هاي منتهي به خيابان البديع را در منامه بسته اعلام كردند.
 
علي عباس رضي و يكي از دوستانش سعي داشتند براي شركت در نماز خود را به روستاي الدراز برسانند، اما گشتي هاي امنيتي آنها را محاصره و بازداشت كردند.
 
عباس رضي و دوستش تلاش كردند از دست نيروهاي امنيتي فرار كنند كه يك دستگاه خودروي گشت نيروهاي آل خليفه با سرعت او را زير گرفت.
 
در همين حال، برخي از شهروندان بحريني اعلام كردند نيروهاي رژيم آل خليفه ديروز خانه اين شهيد بحريني را محاصره و از ورود بسياري از ساكنان روستا به آن جلوگيري كردند.
 
پس از اين جنايت، وزارت كشور آل خليفه مدعي شد تبعه يكي از كشورهاي آسيايي بر اثر تصادف خودرو كشته شده است، اما ساعتي بعد مجبور شد اعلام كند كه يكي از شهروندان بحريني بر اثر برخورد خودرو جان باخته است.
برچسب ها: نوجوان ، بحرین ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار