به نظر می‌رسد موفقیت گوشی Galaxy S برای سامسونگ آنقدر شیرین بوده است که این کمپانی کره ای از تولید و عرضه ان گوشی با مشخصات و ابعاد مختلف خسته نمی‌شود. مدل جدید سامسونگ که باز هم از خانواده Galaxy است و گلکسی اس ۳ مینی نام دارد.

 به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران به نظر می‌رسد موفقیت گوشی Galaxy S برای سامسونگ آنقدر شیرین بوده است که این کمپانی کره ای از تولید و عرضه ان گوشی با مشخصات و ابعاد مختلف خسته نمی‌شود. مدل جدید سامسونگ که باز هم از خانواده Galaxy است و گلکسی اس ۳ مینی نام دارد.

اين گوشي مشخصاتی شبیه به Galaxy S و طراحی شبیه به Galaxy S III دارد تا گوشی دلخواه کسانی باشد که ابعاد بزرگ Galaxy S III را نمی‌پسندند و می‌خواهند با هزینه ای کمتر، یک گلکسی اس ۳ جمع و جور تر داشته باشند.

مدل جدید سامسونگ با ابعاد ۶۳×۱۲۱ میلی‌متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد بسیار نزدیک به ابعاد گوشی موفق گلکسی اس است که نسبت به گلکسی اس ۳ حدود ۱.۵ سانتیمتر در طول و ۷ میلی متر در عرض کوچک‌تر شده و همچنین وزن ۱۱۱ گرمی آن نیز نسبت به گلکسی اس ۳ حدودا ۲۰ گرم سبک‌تر شده است.

در جلوی Galaxy S III mini صفحه نمایش ۴ اینچی Super AMOLED با دقت WVGA قرار دارد. مغز متفکر این گوشی نیز چیپ NovaThor است که پردازنده دو هسته ای یک گیگاهرتزی Cortex-A۹، پردازشگر گرافیکی Mali-۴۰۰ و یک گیگابایت حافظه RAM را پشتیبانی می‌کند.

پشت این گوشی نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED و قابلیت فیلم‌برداری HD ۷۲۰p قرار دارد. به علاوه در بالای صفحه نمایش، دوربین دوم VGA قرار دارد.

برچسب ها: گوشی ، جدید ، گلکسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار